Khamis, 22 September 2011

A.C.A.B. @ P.D.R.M. @ PAROI

Pagi ni kira 10 hari straight aku kerja tanpa cuti. Mcm kuli batak! Walaupun kerja aku duduk je layan customer tapi penat. Bukan penat fizikal tapi mentally. Dapat pulak lahabau2 yg tak reti bahasa. Gila tak sabar tunggu Sabtu untuk hilangkan stress.


Tapi cara hilangkan stress aku lain sket minggu ni. Dari dok umah terbaring sambil belek2 channel kat Astro & membesarkan perot, 2nd round Piala Malaysia hala tuju aku. Sabtu ni Selangor akan bertandang ke 'kandang' P.D.R.M. F.C. di Paroi. Konvoi bersama2 komrad ultraSel. Lama jugak la tak pi away luar dari Selangor sejak game Malaysia kat singapore. Away trip ke 'Home' KL di Selayang tak kira sebab masih di SELANGOR.


Akhirnya K.Devan blah gak dan di ganti P. Maniam. Lain kali taktikal tu jgn la pelik2 ye KD? Kan dah kena 'resign'. Hahaha!!! Mengharap sangat 2 game terakhir ni menang besar. Aku masih 'believe' yang Selangor mampu ke peringkat seterusnya. Harapan P. Maniam dpt mengembalikan rentak & corak permainan menarik baki 2 game ni. Apa2 pun Selangor tetap di hati. Kalah menang tetap bersama. Assalammualaikum!

Tiada ulasan: