Ahad, 4 September 2011

MISI 33

Kerja pada hari ahad amatlah tidak cool. Tambah2 lagi kerja pagi2 buta, 6:30AM. Nak buat macam mana, nak dapat duit poket untuk sara diri. Tapi petang mmg buat aku gumbira balik bila dapat berkumpul bersama kawan2 ultraSel di SUK. Lama gak la tak lepak ngan komrad2.

Sampai SUK dalam pukul 3:30PM. Ingatkan dah mula perasmian untuk MISI 33 tapi still pengurusan tgh setting lagi. Okay jugak start lambat boleh borak2 ngan komrad2 lain. Group penyokong SSFC ngan SFC pun ada skali untuk MISI paling penting tahun ni untuk bacaan ikrar. Bacaan doa dimulakan dan diakhiri dengan bacaan ikrar beramai2.

Picture credit to R3shad.

Lepas tamat je upacara bacaan ikrar, layan kek MISI 33 and amik gambar ngan komrad2 yang lain. Dapat pulak jersi Kappa free & LIMITED khas untuk Piala Malaysia. Lepas tu tengok team Selangor training sampai pukul 7PM dan tunggu untuk cabutan bertuah. Dah settle semua, lepak kat kedai Melayu yang satu-satunya bukak pada Hari Raya ke-5 ngan komrad2 yang lain kat Seksyen 7. Sambil tu bincang2 untuk perlawanan2 Piala Malaysia nanti.




Hari yang tak merugikan langsung! Maaf ye komrad2 tak dpt join gi uptown, letih! Haha! Walau mcm mana pun, yang pasti Piala Malaysia ni mesti milik Selangor. MISI 33 dijanji, kejayaan dinanti. Segalanya untuk Selangor, Selamanya bersama ultraSel!

Tiada ulasan: